آتش نشان زير آوار ماندند

ساختمان پلاسکو اتش گرفت و فرو ریخت

زیتون- ساختمان پلاسکو در خیابان استانبول تهران امروز صبح فروریخت. این ساختمان ۱۵ طبقه از ساعت هشت صبح دچار آتش‌سوزی شده بود.
شدت آتش‌سوزی در این ساختمان به حدی بود که گزارش شده دود برخاسته از آن تا شعاع چند کیلومتر قابل مشاهده بود. بیش از ۲۰۰ آتش‌نشان در قالب ۱۰ ایستگاه برای مهار آتش به محل این ساختمان رفته‌اند.
براساس تصاویری که تلویزیون منتشر کرد، ساختمان پلاسکو چند ساعت بعد از آتش‌سوزی، به شکل کامل فروریخت. خبرگزاری تسنیم نوشت که در هنگام فروریختن ساختمان دست‌کم ۲۰۰ نفر – از جمله آتش‌نشانان و برخی مالکان مغازه‌‌ها – داخل ساختمان بوده‌اند.
هم‌زمان رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌های طرح ترافیکی در خیابان‌های فردوسی و جمهوری اسلامی در پی حریق گسترده در ساختمان پلاسکو خبر داد. به گفته او دو سفارت خانه واقع در محدوده آتش سوزی تخلیه شده اند.

لحظه فرو ریختن پلاسکو:

 

 

_فیلم آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو را اینجا می توانید ببینید 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آتش نشان زير آوار ماندند

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »