اعضای حزب اعتماد ملی به استعفای مهدی کروبی رای ندادند

زیتون- سخنگوی حزب اعتماد ملی خبر داد که اعضای حزب اعتماد ملی با استعفای دبیر کل این حزب مخالفت کردند.
به گفته اسماعیل گرامی مقدم، اعضای این حزب پس از بحث و تبادل نظر در مورد استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی رأی‌گیری شد و اعضا به اتفاق آرا به رد استعفای او رأی دادند و او را برای دبیرکلی انتخاب کردند.
اسماعیل گرامی‌مقدم به ایلنا گفت که درجلسه امروز این حزب که با اکثریت اعضا تشکیل شده بود، اعضا به اتفاق آرا به رد استعفای او رأی دادند و او را برای دبیرکلی انتخاب کردند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی تاکید کرد که در پایان این جلسه اعضا خواستار رفع حصر شدند.
سول منتجب نیا، قائم مقام این حزب نیز در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که همه اعضای شورای مرکزی حزب «بر وفاق و انسجام تاکید دارند.»
مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی و از رهبران اعتراض‌ها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، روز ششم دی ماه با نوشتن نامه‌ای از حصرخانگی، از سمت خود در این حزب استعفا کرده بود.
مهدی کروبی خواستار آن شده بود که اعضای حزب اعتماد ملی «بدون دخالت عواطف و احساسات» و به دلیل «مصالح مهمتر» درخواست استعفای او را قبول کرده و دبیر کلی جدید برای حزب انتخاب کنند.
پیش از استعفای کروبی، گزارش‌هایی درباره اختلاف اعضای حزب اعتماد ملی از جمله بروز اختلاف بین اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب و رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام دبیر کل حزب منتشر شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »