دستگیری شش متهم مدلینگ در تبریز

زیتون– معاون دادستان تبریز خبر داد که چهار زن و دو مرد در ارتباط با «مدلینگ» دستگیر شده اند.
احمد موقری امروز گفت در این پرونده «دو نفر عکاس نیز دستگیر شده‌اند و پرونده آنها در حال رسیدگی است.» به گفته او متهمان پرونده «مدلینگ» از طریق کانال تلگرام «جهت معرفی محصولات آرایشی و لباس با پوشش نامناسب» اقدام می‌کردند.
برخورد با فعالان عرصه مد با اجرای پروژه «عنکبوت» از سوی سپاه پاسداران کلید خورد. دادستان تهران نیز گفته بود برخورد با افرادی که «به دنبال کسب درآمد از جاذبه‌های جنسی هستند» آغاز خواهد شد.
پس از آن به تناوب خبر بازداشت و محکومیت فعالان این عرصه در رسانه‌ها منتشر شد. از جمله می‌توان به بازداشت ۱۲ نفر در استان فارس (خرداد)، ۲۰ نفر در اردبیل (شهریور) و ۳۰ نفر در مشهد (شهریور) اشاره کرد.
آذر ماه سال جاری نیز دادگاه کیفری شیراز دوازده متهم پرونده «مدلینگ» را در مجموع به ۳۷۹ ماه حبس، ممنوعیت خروج از کشور و اشتغال به برخی مشاغل محکوم کرد. این پرونده ۱۲ متهم داشت که هشت نفر آنان زن و چهار نفر دیگر مرد بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »