پاسخ رییس جمهوری به نامه اصغر فرهادی: چه کسی در ایران می تواند پناه بردن به قبر را تحمل کند

زیتون– حسن روحانی، رییس جمهوری، صبح امروز با اشاره به انتشار گزارشی درباره «گورخواب»ها در شهریار و نامه اصغر فرهادی در این زمینه، گفت نامه این کارگردان سینما «دردناک» بود.
به گزارش ایسنا، روحانی گفت: «شنیده بودیم بعضی ها از فقر کارتن خواب می شوند یا زیر پل ها می خوابند اما قبر خواب را کمترشنیده بودیم. این هنرمند در نامه نوشته بود وقتی این موضوع را دیدیم بغض در گلویم و شرمساری در سیمایم ایجاد شد.»
رییس‌جمهوری با اشاره به این‌که «قبلا زنده به گور می گفتند، اما الان طرف برای اینکه سرما را تحمل کند خودش را در گور می کند»، گفت: «برای حل چنین موضوعاتی همه باید یکپارچه شویم و از مسائل جناحی و اختلافات دست برداریم و مشکلات اساسی کشور را مدنظر قرار دهیم.»
روزنامه شهروند روز گذشته در گزارشی نوشت برخی کارتون‌‌خواب‌ها به دلیل سرمای هوا در ماه‌های اخیر به گورستان نصیرآباد در حومه شهریار رفته و «عده‌ای درون گورستان و در قبرهای از پیش آماده شده و چندین خانواده در اطراف گورستان» زندگی می‌کنند.
به فاصله چند ساعت پس از انتشار این گزارش، سایت قانون نوشت که مسئولان شهریار و شهرستان نصیر آباد، در یک «طرح ضربتی» مساله «گورخواب‌ها» در گورستان نصیر آباد را حل و عده‌ای «با ضرب و شتم» این کارتن‌خواب‌ها، اقدام به بیرون راندن آنها از این گورستان کردند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. خانم روستائی، با شما موافقم که مردم ما تاوان انقلاب اسلامی ۵۷ را می دهند. رهبران انقلاب پس از پیروزی، کفایت لازم را برای هدایت کشور نداشتند و لذا بحرن پشت بحران ایجاد کردند و برای تبرئه خودشان تقصیر ندانم کاری ها شان را به گردن دشمن خارجی انداختند. این درست. اما با پیوند زدن مشکلات اقتصادی ایران به حزب الله و حماس و کمک ایران به آنها موافقم نیستم. همه کمک های ایران به این بیچاره ها مگر چقدر بوده؟ هزاران برابر اینها را دولتمردان بی خرد ایرانی توی چاه ریختند. انها را رها کرده اید به ششصدملیون دلار کمک به لبنان و فلسطین چسبیده اید؟

  2. محور مقاومت را حفظ و حزب الله لبنان را تامین کنید ، ملت ایران تقاص انقلاب شکوهمند را پس میدهد و این سنت الهی است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »