موافقت مجلس با راه‌انداری سامانه ثبت حقوق مسئولان

زیتون– نمایندگان مجلس با راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، روسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی موافقت کردند.
به گزارش وب‌سایت خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه) با پیشنهاد «حذف انعکاس پرداختی مقامات، روسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی در یک فیش حقوقی» موافقت کردند.
با توجه به این رای نمایندگان مجلس و براساس ماده ۳۵ لایحه ششم برنامه توسعه دولت موظف است ظرف مدت یک سال نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کند.
به این ترتیب دستگاه‌های مشمول این قانون موظف هستند حقوق، مزایا و دیگر دریافتی‌های مسئولان را «پس از ثبت در سامانه فوق پرداخت کنند»، به شکلی که «میزان هرگونه ناخالص پرداختی ماهانه به هر یک از افراد بلافاصله در سامانه اطلاعاتی هر دستگاه مشخص باشد.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »