انتشار فراخوان دعوت به تجمع در مقابل سفارت انگلیس در فضای مجازی

فرمانداری تهران: تجمع مقابل سفارت انگلیس تخلف است

زیتون– در پی انتشار فراخوانی برای تجمع مقابل سفارت انگلیس در تهران در روز دوشنبه، معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری تهران گفت «مجوزی برای تجمع مقابل سفارت‌خانه‌‌ها، از جمله سفارت انگلستان در تهران» صادر نشده است.
روز گذشته و پس از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای درباره انگلیس، اطلاعیه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که خبر از تجمع مقابل سفارت انگلستان در روز دوشنبه می‌داد و از مردم برای حضور در این تجمع دعوت می‌کرد.
علی‌اصغر نوبخت، معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری تهران، به ایلنا گفت: «برگزاری هرگونه تجمع مقابل سفارت‌خانه‌ها از جمله سفارت انگلستان تخلف بوده و براساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.» به گفته او «مجوزی برای برگزاری تجمع صادر نشده» و به همین دلیل «دستگاه‌های مسئول از جمله نیروی انتظامی براساس قانون مانع از برگزاری هرگونه تجمع غیرقانونی در مقابل سفارت‌خانه‌ها خواهند شد.»
معاون فرماندار تهران همچنین خواستار «رعایت قانون و مقررات به ویژه در حوزه انتشار مطلب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی» شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

انتشار فراخوان دعوت به تجمع در مقابل سفارت انگلیس در فضای مجازی

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »