برخورد با آرایشگاه‌های غیرمجاز زنان از امروز آغاز می‌شود

زیتون– رییس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد که طرح برخورد با آرایشگاه‌های غیرمجاز زنان از امروز (چهارشنبه) در تهران آغاز می‌شود و در سطح کشور ادامه خواهد داشت. مسئولیت اجرای «طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه» با سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی است.
به گفته علیرضا جمشیدی حدود ۱۰ هزار آرایشگاه زنانه غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند که «اقدامات خاصی انجام می‌دهند که خلاف موازین است.»
رییس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین با اعتراض به «آرایش زنان توسط مردان در برخی آرایشگاه‌ها» خبر داد که «در برخی از آرایشگاه های تهران باند های قاچاق برای فرستادن دختران به خارج از کشور فعالیت دارند.»
حسین ساجدی‌نیا، رییس پلیس پایتخت، نیز با تاکید بر اینکه «انجام هرگونه خدمات و فعالیت‌های پزشکی همچون تتو و خالکوبی در آرایشگاه‌ها غیرقانونی و تخلف است»، اعلام کرد که با متخلفان برخورد می‌شود.
ساجدی‌نیا درباره فعالیت‌های غیرمجاز آرایشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز گفت: «از ماه‌های پیش پلیس‌های اماکن و فتا اینگونه فعالیت آرایشگاه‌ها را در فضای مجازی رصد می‌کنند و با آن‌ها برخورد خواهند کرد، ضمن آنکه در بحث برخورد با مدلینگ هم فعالیت‌های خوبی انجام شده است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »