این سه نفر ساکن ایران هستند

سه عضو القاعده در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفتند

زیتون– وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه عضو ارشد القاعده را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. این وزارت خانه مدعی شده که «این سه نفر ساکن ایران» هستند.
این سه عضو ارشد القاعده، «فیصل جاسم محمد العَمری الخالدی» اهل عربستان سعودی، «یسرا محمد ابراهیم بَیومی» مصری تبار و « ابوبکر محمد قومین» اهل الجزایر معرفی شده‌اند. FF17AC7C-C7DA-4D19-8C07-0BF632080B93_cx0_cy3_cw0_w987_r1_s_r1
فیصل جاسم محمد العَمری الخالدی، رییس کمیسیون نظامی القاعده و فرمانده پیشین گردانی است که با طالبان پاکستان مرتبط بوده‌ است. یَسرا محمد ابراهیم بَیومی، رابط گروه القاعده با مقام‌های ایران معرفی شده و ابوبکر محمد قومین اهل الجزایر، نیز به گفته وزارت خزا‌نه‌داری آمریکا، مسئول اعضای القاعده ساکن در ایران است.
به گفته وزارت خزا‌نه‌داری آمریکا، اتهام این سه نفر انتقال کمک‌های مالی، سلاح و جنگجو از جنوب آسیا به منطقه خاورمیانه است.
بر اساس تصمیم این وزارتخانه، همه بانک‌ها، مؤسسات مالی و شرکت‌های آمریکایی از انجام کسب و کار و هرگونه معامله با این افراد منع شده‌اند.
آدام زوبین، معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای که توسط رادیو فردا منتشر شده، نوشت: «وزارت خزانه‌داری به مبارزه با فعالیت‌های تروریستی القاعده و قطع دسترسی این گروه به شبکه مالی جهانی متعهد است».
جمهوری اسلامی ایران، هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.
ایران در سال ۲۰۰۳ میلادی نام ۲۲۵ مظنون به عضویت در القاعده را که بازداشت کرده بود در اختیار سازمان ملل متحد قرار داد. این افراد که از ملیت های عرب، آفریقایی و اروپایی بودند به صورت غیر قانونی وارد ایران شده بودند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

این سه نفر ساکن ایران هستند

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »