آروین صداقت‌کیش آزاد شد

یکی از زندانیان گمنام عاشورای ۸۸

 

زیتون– آروین صداقت‌کیش، زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین،  روز گذشته با پایان دوران حبس، از زندان آزاد شد.

photo_2016-06-22_16-18-42
مسعود پدرام در پستی فیس بوکی در مورد آروین صداقت‌کیش نوشت «یکی از بازماندگان جنبش سبز که فعالیت سیاسی نداشت دیشب آزاد شد.»
او صداقت‌کیش را« نوازنده ی سه تار و سنتور(شاگرد پایور) آهنگساز و نقاد موسیقی و نظریه پرداز در مورد موسیقی ردیف (دستگاهی) یا همان موسیقی کلاسیک ایرانی، و دارای دانشی وسیع در مورد موسیقی راک، جاز، کلاسیک و مدرن و کاملا آشنا با مبحث زیبایی شناسی و فلسفه ی موسیقی و عضو انجمن نجوم ایران» خواند.

سایت کلمه نیز با انتشار خبر آزادی آروین صداقت‌کیش  نوشته است که او ساعاتى پس از ظهر عاشورا در چهار راه ولیعصر تهران همراه با ضرب و شتم بازداشت شد؛  بیشتر از  ۶٢ روز بازداشت موقتش را در سلولهاى انفرادى بند٢٠٩ درحالى که از حق ملاقات با خانواده در کل این دوره محروم بود، گذراند و در نهایت رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، قاضی صلوانی او را به اتهام اجتماع و تبانى علیه امنیت کشور از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونى به تحمل سه سال زندان محکوم کرد؛ حکمی که توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد.
آروین صداقت کیش در شهریور سال ۹۴ و در پى احضار مکرر اجرای احکام خود را به زندان معرفی کرد و به گفته مسعود پدارم «هیچ گاه تقاضای مرخصی نکرد و این سه سال را با روش خودش به خوبی گذراند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »