شاخص آلودگی در آبادان به بالای ۱۰۰۰ رسید

زیتون– مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان اعلام کرد که غلظت گردو غبار در اهواز به ۴ برابر حد مجاز رسیده‌ است؛ به گفته او شاخص آلودگی در آبادان به بالای هزار واحد رسیده ست.
احمد لاهیجان‌زاده در مورد وضعیت میزان گرد و غبار در استان خوزستان، به ایلنا گفت:« میزان گردوغبار در ساعت ۹صبح امروز (۲۹خردادماه) در شهرهای اهواز ۶۵۲، سوسنگرد ۶۷۶، شوشتر ۸۶۲، آبادان ۱۰۳۸ و شادگان ۸۸۲ میکروگرم برمترمکعب بوده است.»
او در ادامه ضمن تاکید بر اینکه گرد‌وغبار نسبت به روز گذشته کاهش داشته است، وعده داد:« همچنین بنابر اعلام هوا‌شناسی گرد و غبار تا بعداز ظهر کاهش چشمگیری خواهد داشت و به تدریج از بین می‌رود.»
به گفته او حد مجاز برای گرد و غبار ۱۵۰ میکرو گرم بر مترمکعب است و با توجه به اینکه غلظت گردو غبار در اهواز ۶۵۲ است به نظر می‌رسد؛ گرد و غبار حدود ۴ برابر حد مجاز رسیده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »