هشدار رهبری جمهوری اسلامی: اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم

زیتون–  به مناسبت ماه رمضان، سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری، عصر امروز (سه‌شنبه) با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، دیدار کردند.
آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار گفت:« برنامه‌ی امروز دشمن این است که توانمندی‌های جمهوری اسلامی را متوقف کند یا از بین ببرد یا اقلاً از رشد آنها جلوگیری کند. ما باید تا جایی که می‌توانیم توانمندی‌ها را افزایش دهیم. بنده بارها تکرار کردم باید کشور قدرتمند بشود و توانمندی‌هایمان را افزایش بدهیم. اگر افزایش دادیم آن‌وقت می‌توانیم به مردم بگوییم مردم آسوده باشید.»
رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام تاکید کرد:« موافقان و مخالفان برجام هر دو مبالغه می‌کنند. نکاتی که می‌گویم مطلقا مربوط به برادرانی که زحمت کشیده‌اند نیست بلکه به طرف مقابل است. برجام یک خلل و فرجی دارد که موجب سوءاستفاده‌ دشمن شده است.»
او در ادامه افزود:« ما برجام را نقض نمی‌کنیم لیکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم، اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »