سپیده قلیان به «دو سال زندان» محکوم شد

زیتون – سپیده قلیان، فعال مدنی که پس از آزادی از زندان در اواخر اسفند سال گذشته با سر دادن شعار «خامنه‌ای ضحاک، می‌کِشیمت زیر خاک» دوباره بازداشت شده بود، به ۲ سال حبس محکوم شد.

مهدی قلیان، برادر سپیده، شنبه، شانزدهم اردیبهشت، در اینستاگرام نوشت:«دیروز متوجه شدیم سپیده به ۲ سال حبس محکوم شده، دو سال دوباره، یعنی از نو شروع کردن چیزی که تازه تمام شده بود.»

وی با اشاره به حبس و تبعید خواهرش از پاییز ۹۷ افزود:«از ۹۷ ما در تکاپوییم. البته که در زندان گسترده‌تری هستیم، کیلومترها راه را طی می‌کنیم، هر چند اکثر هفته‌ها سپیده بدون ملاقاتی است چون نمی‌پذیرد و از خستگی راه و مسیر به جای ما خسته و دل‌غمین می‌شود ولی کم نیاوردیم و کم هم نمی‌آوریم از او یاد گرفته‌ایم این مقاومت و ایثار را.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »