کشته شدن ۵ عضو پژاک و جیش العدل توسط نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی

زیتون– نیروی زمینی سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای از کشته شدن پنج عضو گروه پژاک، ازجمله«فرمانده منطقه‌ای» این گروه، در درگیری‌های شمال غرب ایران خبر داد.
قرارگاه «حمزه سیدالشهداء» امروز (دوشنبه) در اطلاعیه‌ای که در سایت «سپاه نیوز» منتشر شده، خبر این درگیری و کشته شدن پنج عضو پژاک (حزب حیات آزاد کردستان) را اعلام کرده‌است.
در این اطلاعیه به زمان و مکان دقیق درگیری اشاره نشده، اما آمده که نیروهای سپاه پاسداران «در یک عملیات دقیق اطلاعاتی» این افراد را به «دام» انداخته و کشته‌اند.
این قرارگاه، پنج عضو کشته شده پژاک را به دست داشتن در مرگ دو نیروی بسیجی در اردیبهشت ماه امسال و یک «مهندس بسیجی» متهم کرده‌است.
محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه هم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت که این پنج عضو پژاک در مرگ رحمان محمدی و محمد ابوبکری دو عضو سپاه دست داشته‌اند.
سخنگوی نیروی انتظامی نیز امروز از درگیری این نیرو با گروه شبهه نظامی  جیش العدل، خبر داد. به گفته او ۵ تن از اعضای این گروه در منطقه خاش در جنوب شرق کشور، کشته شدند.
ایرنا خبر داد که سردار سعید منتظرالمهدی در این رابطه توضیح داد:« همچنین ضمن انهدام این تیم تروریستی، مقادیر متنابهی از موادمنفجره (به منظور عملیات تروریستی در عمق کشور) از این گروه کشف و ضبط شده است.»
طی این عملیات یکی از سربازان نیروی انتظامی نیز کشته شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »