عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از احتمال حضور اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران خبر داد 

زیتون – یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مدعی شد اینستاگرام و واتس‌اپ «به اجمال» شرایط جمهوری اسلامی برای ادامه فعالیت در کشور را پذیرفته و به «احتمال زیاد به ایران می‌آیند.»

مرکز ملی فضای مجازی هفته گذشته از مهلت ده روز به متا، شرکت مادر این شبکه اجتماعی، برای معرفی نماینده رسمی در ایران و پذیرش قوانین کشور خبر داده بود.

جواد نیک‌بین روز سه شنبه بیست و دوم آذر، همچنین از ناکارآمد بودن فیلترینگ سخن گفت و افزود:« فیلتر کردن باعث نمی‌شود مردم کمتر فضای مجازی ببینند اتفاقا درصد خیلی کمی کاهش پیدا کرده.»

نماینده مردم بردسکن و کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه سیاست محدود کردن فضای مجازی را باعث ایجاد «زحمت برای مردم، خروج ارز از کشور، پایین آمدن خرید و فروش‌های اینترنتی و درست کردن بازار سیاه برای VPN فروش‌ها» دانست.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »