محمد سرافراز : زدن و کشتن معترضان جواب نخواهد داد؛ حکومت دیر یا زود به بن‌بست می‌رسد 

زیتون – محمد سرافراز  روش حکومتی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، و پسرش مجتبی را بی‌دوام خواند و خواستار تغییر خط مشی حاکمان آن شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی در گفتگویی که روز شنبه نوزدهم آذر با شهرزاد میرقلی‌خان انجام داده، گفت:«این روش برخورد و زدن و گرفتن و کشتن جواب نخواهد داد و دیر یا زود به بن‌بست می‌رسد و باید این روش را کنار گذاشت و باید به پایان برسد.»
رییس پیشین سازمان صداوسیما همچنین خطاب به مجتبی خامنه‌ای تاکید کرد «تحت فشار قرار دادن مردم و عدم توجه به خواسته های سیاسی و اقتصادی مردم و آزادی‌های مشروع» به نتیجه نمی‌رسد.

آقای سرافراز گفت حکومت گمان می‌کند می‌تواند برخورد با معترضان را جایگزین اصلاحات «ساختاری و اساسی» کند و افزود:«این روش ها جواب نمی‌دهد و اوضاع را بدتر می کند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »