مولوی عبدالحمید: روایات نشان از تعرض جنسی به زندانیان زن دارد؛ بزرگ‌ترین مفسدان فی‌الارض مرتکبین همین جنایات هستند 

زیتون – به گفته مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان، برخی گزارش‌ها تعرض جنسی به زنان در زندان‌ها را تایید می‌کنند.
عبدالحمید اسماعیل‌زهی سه‌شنبه، پانزدهم آذر در توییتر نوشت:«اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن به قصد تحقیر، سرکوب و اعتراف اجباری در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است. در صورت اثبات، قطعا بزرگ‌ترین مفسدان فی‌الأرض مرتکبین همین جنایات هستند. لازم است قوه قضائیه این افراد را محاکمه و به اشد مجازات برساند.»
پیشتر «سی‌ان‌ان» در گزارشی از اعمال خشونت جنسی علیه بازداشت‌شدگان زن و مرد خبر داده ‌بود. این گزارش با استناد به روایات برخی از قربانیان، شاهدان و منابع بیمارستانی تهیه شده است. بیشتر این حوادث از استان‌های غربی و کردنشین کشور گزارش شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »