نرگس محمدی خواستار حمایت پارلمان اروپا از «حرکت مردم برای شکست استبداد» شد 

زیتون – نرگس محمدی، فعال حقوق بشر زندانی، در نامه‌ای به رییس و نمایندگان پارلمان اروپا خواستار پشتیبانی این نهاد از «حرکت مردم برای شکست استبداد ‌و تحقق آزادی و دموکراسی» شد.

خانم محمدی با بیان اینکه مردم ایران در حال گذار از نظام «استبدادی دینی و زن‌ستیز» هستند در اینستاگرام نوشت:«ما در گذار از جمهوری‌اسلامی به دنبال تحقق نظامی هستیم که منزلت انسان و حقوق بشر تحقق یابد و این ممکن نخواهد شد مگر اینکه استبداد به هرشکل ان در این سرزمین برای همیشه پایان یابد.»

این فعال حقوق بشر با انتقاد از بی‌اعتنایی بسیاری از دولت‌های جهان نسبت به «سرکوب و خشونت و کشتار» جمهوری اسلامی در مواجهه با معترضان خواستار «اعمال فشار حداکثری به حکومت برای تحقق و استحکام جامعه مدنی و تضمینی حقوق بشر» شد.

نرگس محمدی با اشاره به این‌که «تاکنون ۱۳ بار بازداشت و‌در ۵ دادگاه در مجموع به ۳۴ سال زندان و ۱۵۴ ضربه شلاق محکوم شده» ‌است افزود:«اکنون در زندان هستم و ذره‌ای احساس پشیمانی و تردید ندارم ، بلکه با شدت اشتیاق و امید و سرزندگی در داخل ایران به مبارزه ادامه می دهم و یقین دارم که پیروز خواهیم شد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »