زهرا رهنورد‌: ایران را غرق خون، تیر و تفنگ و باتوم کردید؛ تسلیم خواست مردم شوید یا بیایید مرا هم بکشید

زیتون – زهرا رهنورد‌ در بیانیه‌ای در اعتراض به کشتار مردم به مسئولان جمهوری اسلامی گفت یا او را نیز بکشند «یا تسلیم خواست مردم شوید».

زهرا رهنورد، نقاش و قعال سیاسی، یکی از رهبران «جنبش سبز» است  که به همراه همسرش میرحسین موسوی، بیش از ۱۱ سال است در حصر به‌سر می‌برد.

او در این بیانیه، که با «نام خدای رنگین کمان» آغاز می‌شود،‌چنین  نوشت:

آقایان حکمرانان
مهسا و سارا و نیکا، مهرشاد و اسرا و آیلار و حمیدرضا و آدینه‌نژاد و دیگران، و دانش‌آموز و دانشجو را کشتید و زندان کردید.
از بلوچستان و زاهدان تا کردستان را به خاک و خون کشیدید، از شمال تا جنوب و چهارگوشه ایران را غرق خون، تیر و تفنگ و باتوم کردید.
دیگر طاقت رنج و درد هموطنانم را ندارم
بیائید مرا هم بکشید
یا تسلیم خواست مردم شوید
زهرا رهنورد‌
زن، زندگی، آزادی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. خانم رهنورد یا بهتر بگویم خواهر مری گرامی! خاطرتان هست که با بورسیه و پاسپورت شاهنشاهی راحت و بدون حجاب در آمریکا درس میخواندید و با تیشرت عکس تحصیلی میانداختید ولی بجای دانش و خدمت به ملت، برای ما اسلام بنیادگرا و حجاب اجباری را به ارمغان آوردید!! از دیوار سفارتی که در آن به شما ویزای دانشجویی داده شده بود بالا رفتید و آبرویی برای ایران و ایرانی باقی نگذاشتید. خجالت نکشیدید که پسرتان را هم راهی همان آمریکا کردید! شما این مصیبت را برای ما ساخته‌اید. نقش شما در این فاجعه چنان است که در مقام پرسش نیستید و باید پاسخ بدهید،اگر پاسخی داشته باشید. این همان روزی است که گویند خداوند آرزوی مرگ را هم مستجاب نخواهد کرد چون باید بمانید و مکافات این همه دروغ و دغل و ریاکاری و رطب خوردن و منع رطب کردن را به چشم ببینید. شرم نمیکنید که از نتایج کارهای خود مینالید؟! بس کنید. چقدر دروغ،چقدر دورویی. شرم بر شما باد!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »