پروانه نمایش فیلم «فروشنده» صادر شد

زیتون– شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی، مجوز نمایش فیلم فروشنده اصغر فرهادی را صادر کرد.
روابط عمومی سازمان سینمایی خبرداد در جلسه ۱۷ خرداد که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برگزار شد، برای نمایش سه فیلم سینمایی از جمله فیلم فروشنده، پروانه نمایش صادر شد.
مجوز نمایش ۳ فیلم «فروشنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی ، «صله سحر» به تهیه کنندگی بهرام صادقی مزیدی و کارگردانی فرزین مهدی پور و «اروند» به تهیه کنندگی مهدی داوری و کارگردانی پوریا آذربایجانی صادر شد.
پیش از این حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد، گفته بود که این فیلم با ملاحظات داخلی اکران می شود. انتشار این خبر در مورد فیلم پر افتخار اصغر فرهادی، باعث ایجاد نگرانی هایی در بین  مخاطبان سینما در ایران شده بود. از سوی دیگر جرح و تعدیل این فیلم ممکن بود باعث خارج شدن آن از چرخه رقابت اسکار شود.
برخلاف جشنواره کن، تنها فیلم هایی می توانند در  اسکار شرکت کنند که پیشتر به نمایش عمومی در آمده باشند؛ و طبعا نسخه منتشر شده فیلم ها شانس شرکت در اسکار را دارند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »