دو امام جماعت در قم مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند

امام جماعت «مسجد متحدالمومنین قم» به خبرگزاری حوزه گفته است که او و امام جماعت «مسجد کوچه رهبر» از سوی دو جوان با لوله آهنی مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و مامور نیروی انتظامی با «بی‌تفاوتی» با او برخورد کرده‌ است.

او گفت دلیل حمله را نمی‌داند اما هر دوی آنها را به قصد «کشتن» زده‌اند که در پی فریادهای او و جمع شدن مردم، ضاربان به یک خانه در همان کوچه فرار کرده‌اند.

او می‌گوید اورژانس و نیروی انتظامی با ۴۰ دقیقه تاخیر آمده و اقدامی فوری برای جستجوی خانه‌ای که ضاربان در آن پنهان شده بودند انجام نداده‌اند.

این امام جماعت مسجد گفت:
« جای بسی تأسف از مامور نیروی انتظامی است که وقتی گفتم در داخل خانه پنهان شده اند با بی تفاوتی در جوابم گفت، اجازه بده گزارشم را تکمیل کنم بعد می روم و دستگیرشان می کنم. ولی هیچ اقدامی نکرد»

او همچنین گفته که امام جماعت دیگری که مورد حمله قرار گرفته اکنون در بیمارستان بستری است و باید جراحی شود

*خبرگزاری حوزه ، بی‌بی‌سی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »