رئیس حوزه علمیه کاشان، در پایان درس خارج فقه، در واکنش به «ویرانی برج آبادان» و  اعتراضات مردم گفت «عوامل دولت و حکومت باید مثل پدر و مهربان با آنان رفتار کنند نه برخوردهای نامناسب».

سیدمحمد یثربی ‌با اشاره به این‌که این نوع اتفاقات «قابل پیش‏بینی و پیش‏گیری و نیازمند تدبیر است» گفت «ما به غیر از تسلیت به مردم داغ‏دیده و مصیبت ‏زده و به خودمان سخن دیگری هم می‏توانیم بگوییم؟ واقعاً اسف‏بار است»

او افزود «در اخبار دیدم که شش نفر از یک خانواده، از بین رفته‏ اند. یک مادر که برای خرید به آنجا رفته و دو دخترش در سوی دیگر ایستاده‏ اند اما این دو دختر را در این حادثه از دست داده است. مگر این داغ‏ها تا زمانی که این مادر عمر دارد، از دل او بیرون می‏رود؟ بالاخره این، کشف می‏ کند که یک نقاط ضعفی در سیستم اداره کشور، وجود دارد».

رئیس حوزه علمیه کاشان ادامه داد «یک حلقه مفقوده در اینجا هست. آقایان باید فکر اساسی برای این جهت بکنند و طبیعی است که وقتی یک حادثه در شهر کوچکی مثل آبادان، رخ می‏ دهد عکس العمل‏های عاطفی هم وجود دارد و ممکن است یک عده هم بخواهند سوء استفاده کنند اما در این عکس العمل‏های عاطفی و طبیعی به اعتقادم عوامل دولت و حکومت باید مثل پدر و مهربان با آنان رفتار کنند نه برخوردهای نامناسب».

*زیتون *شفقنا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطالب دیگر

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »