معاون وزیر اطلاعات  از «۲۲ پرونده کلان فساد» در یکی از مجموعه‌های بزرگ وزارت کار خبر داد. به گفته‌ی رئیس سازمان حراست کل کشور «در سه ماه اخیر  همه گلوگاه های فساد در مجموعه‌های وزارتخانه‌ها» شناسایی شده است‌.

سیدحسین حجتی» امروز (شنبه ) در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز حراست و مشاور ستاد دانش بنیان و فناوری های وزیر کار با تاکید بر اینکه نباید فساد شکل گیرد، گفت: قرار نیست که امور را رها کنیم تا فساد شکل بگیرد و بعد بخواهیم برخورد کنیم، بلکه باید با شناسایی گلوگاه ها جلوی فساد گرفته شود.

وی ادامه‌داد: مبارزه بی امان با فساد یکی از اساسی‌ترین رویکردها در حراست کل است که به دنبال آن هستیم.

معاون وزیر اطلاعات بیان‌داشت: صیانت از دارایی های مادی و معنوی مردم در وزارت کار شامل صندوق ها، شرکت ها و هلدینگ هاست، در همین راستا بحث حق الناس نباید در وزارت کار حقی ضایع شود و در بحث حق نظام، نباید حقی از نظام ضایع شود که این امر در ابعاد مختلف فساد است.

حجتی افزود: گام بزرگی در این دولت در وزارتخانه کار برداشته شده است، ۴۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در شستا انجام می شود که کار بسیار بزرگی است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه تامین اجتماعی و شستا گفت: هر دولتی که می آمد، تیغی به سرمایه های شستا می زد، برای نخستین بار در دولت سیزدهم بعد از ۴۳ سال از انقلاب از حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی، ۹۰ هزار میلیاد تومان از بدهی های مجموعه تامین اجتماعی پرداخت می‌شود و این روند در سال های آینده ادامه خواهد داشت.

*ایرنا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطالب دیگر

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »