شام‌‌گاه پنج‌شنبه، پنجم خرداد، جمعیت انبوهی از مردم خرمشهر  در اعتراض به سوءمدیریت مسئولان در رسیدگی به سانحه‌ی ساختمان متروپل در آبادان به خیابان آمدند و  شعار دادند «فرمانده، شهر زیر آوار مانده»

معترضان در اشاره‌ای طعنه‌آمیز به سرود «سلام فرمانده» ، در این راهپیمایی شعار می‌دادند:«فرمانده، فرمانده، شهر زیر آوار مانده»

این تظاهرات که با حضور چشم‌گیر زنان برگزار شد، با شعارهایی از جمله «‌آخوند برو گمشو»، «‌دشمن ما همین‌جا است دروغ‌ میگن آمریکا است»، «‌دروغه دروغه عبدالباقی نمرده»، «‌باقی جنایت می‌کنه، مسئول حمایت می‌کنه»،سوریه را رها کن، فکری به‌حال ما کن»و «خوزستانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «ننگ ما ننگ ما، صداوسیمای ما»، «شهر ما خرابه، مسئول همیشه خوابه» «مرگ بر مسئول بی‌کفایت» و « رئیسی رئیسی بی‌کفایت،‌استعفا استعفا» به اعتراض علیه حکومت تبدیل شد.

*شبکه‌های اجتماعی، * زیتون
تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطالب دیگر

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »