واکنش رییس بسیج جامعه زنان به ازدواج با شهدا

زیتون– مینو اصلانی٬ رییس بسیج جامعه زنان٬ با تاکید بر اینکه مدعیان نامزدی با شهدا متوهم، افسرده و روانپریش هستند، گفت که به لحاظ عقلانی چنین موضوعی قابل قبول نیست و چنین ادعاهایی بسیار عجیب و غیرعقلانی هستند.

مدتی است که خبر ازدواج برخی از زنان بسیجی با شهدا در فضای مجازی مطرح شده است.

زنانی که به صورت نمادین با شهدا پیمان ازدواج می‌بندند.

در این رابطه مینو اصلانی به ایلنا گفت که این افراد به نوعی مشکلات روانی و افسردگی دارند و ممکن است با سر مزار یک فرد معمولی نیز چنین ادعایی را مطرح کنند. یک نوع اختلالات فکری و روحی باعث بروز چنین رفتارهایی می‌شود.

رییس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: «معتقدم این موضوع یک موضوع ارزشی و پیروی از شهید نیست و ممکن است، این افراد دچار یک سری اختلالات در اعتقادات و باورهایشان باشند.»

او با تاکید بر اینکه این موضوع با عقلانیت همخوانی ندارد٬ ادامه داد: «ما در این موضوع با چنددو کلید واژه مواجهیم، کلید واژه‌های “شهید” و “نامزد” که این دو اصلا با هم همخوانی ندارند و مرتبط نیستند، از همین‌رو معتقدم این موضوعات نمی‌تواند، برگرفته از وضعیت عادی یک فرد باشد و احتمالا ناشی از یک سری اختلالات روانی است.»

View Comments (1)

  • وقتی ناخواسته توهم راتبلیغ می کردید،می نوشتید«نامه ای ازبهشت»نامه ای از بهشت :شهیدی ازآن دنیا برای فرزندش نامه فرستاده،حتی تصاویر پاکت نامه+ خودنامه را باشوروشعف منتشرمی کردید بایدانتظارچنین ادعایی راهم داشته باشید!
    یادم هست آن زمانی که درمدارس شاهدبودم،دریکی ازجلسات یکی ازمسئولین بنیادشهید با حرارت واحساسات وصف ناپذیر ازماجرایی میگفت:خلاصه اش اینه که معلم نمی دانست دانش آموزش فرزندشهیداست،ازکم کاری درسی اش