نایب رییس مجلس خواستار مجازات عامل ارسال پیامک‌های تهدید و توهین شد

زیتون– علی مطهری٬ نایب رییس مجلس٬ طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواست دستور رسیدگی، تحقیق و کشف عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای نمایندگان در جریان بررسی لایحه CFT را صادر کند.

در طی مدتی که نمایندگان مجلس در حال بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) بودند٬ پیامک‌هایی با مضمون «تهدید» به آن‌ها ارسال می‌شد.

روز گذشته محمدرحیم نوروزیان٬ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی٬ منبع ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس را معرفی کرد.

به گفته نوروزیان یک عضو سابق شورای شهر مشهد که از مسئولین یکی از حسینیه‌های این شهر نیز هست٬ در سازمان دهی این پیامک‌ها نقش داشته است.

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماهی استانداری خرسان این عضو سابق شورای شهر مشهد را «خ. م» معرفی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشره در وب سایت شورای این شهر٬ این فرد کسی نیست جز خلیل موحدی.

خلیل موحدی٬ نزدیک به جبهه پایداری از جمله حامیان سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته بوده است.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی٬ منبع ارسال این پیامک‌های از سوی نهاد‌های قضایی و امنیتی تا کنون احضار نشده است.

علی مطهری خطاب به محمدجعفر منتظری نوشت: «برای ممانعت از تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس، پیامک‌های متعددی برای نمایندگان محترم ارسال شد و هنوز ادامه دارد.»

به نوشته نایب رییس مجلس٬ ارسال این پیامک‌ها شامل تهدید، توهین و دشنام فراوان بوده است که تبعا آرامش روانی آنها را برهم می‌زند.

او در ادامه این نامه که توسط ایسنا منتشر شد٬ اضافه کرد: «نظر به درخواست تعدادی از نمایندگان که به این جانب مراجعه کرده‌اند و به طور کلی وظیفه ذاتی دادستان کل به عنوان مدعی العموم، مستدعی است دستور رسیدگی و تقسیم و کشف عاملان این اقدام و سپس معرفی و تعیین مجازات مقتضی برای آنها را صادر فرمایید.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »