اعلام جرم علیه نامزدهایی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کرده‌اند

زیتون- حسن فیروزآبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید نامزدهایی که آمریکا و بریتانیا از آنها «حمایت کردند٬ اگر اعلام برائت نکنند٬ مجرمند» و همچون یک «تجاوز نظامی» اگر با اعتراض وزارت خارجه ایران به این موضوع٬ ماجرا حل نشد٬ باید «به وسیله نظامی آن را دفع کرد.»

وی آنچه «حمایت» بریتانیا از افراد حاضر در این فهرست انتخاباتی نامیده را «یک اتفاق بسیار تلخ و زننده» و «ضد استقلال و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی» عنوان کرده است.
بر اساس خبری که «فارس» منتشر کرد، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت :«آنهایی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کردند اگر اعلام برائت از آمریکا و انگلیس نکنند مجرمند و در آن توهینی که به ایران شده شریکند و آنها با اشخاصی که دشمنی و مخالفت می‌کنند، باید آن اشخاص مورد احترام بیشتر ملت ایران قرار بگیرند.»
فیروزآبادی از مقام‌های سیاست خارجی کشور نیز خواسته با این موضوع به شدت برخورد کرده و به دولت‌های آمریکا و بریتانیا اعتراض کنند.
وی گفته «این موضوع مثل یک مداخله نظامی است. چطور اگر آمریکا و انگلیس یا هر کشور دیگری یک مامورش خواسته یا ناخواسته از مرزهای جمهوری اسلامی تجاوز بکند، نیروهای مسلح باید به وزارت خارجه اعلام کنند و وزارت امور خارجه از آن کشور توضیح بخواهد و به آن کشور اعتراض بکند و آن را دفع کند و اگر نشد باید با وسیله نظامی آن را دفع کرد. این هم یک تجاوز است.»
.