تایید صلاحیت ۹ داوطلب و رد ۱۶ نامزد در تهران

زیتون- رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با اشاره به اعلام نتیجه بررسی شکایت ۲۶ داوطلب رد صلاحیت شده توسط هیات نظارت بر انتخابات استان تهران گفت: از این تعداد صلاحیت ۹ داوطلب احراز و ۱۶ نفر دیگر از سوی شورای نگهبان رد شده اند.

علی اصغر ناصربخت روزسه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:« یک داوطلب نیز از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده است. البته این نتایج به طور غیر رسمی اعلام شده و هنوز در سامانه جامع وزارت کشور به ثبت نرسیده است.» معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه چهره شاخص اصلاح طلبی در بین این ۲۶ نفر وجود ندارد گفت:« دو چهره مشهور سیاسی از جناح اصولگرا در بین ۹ داوطلب تأیید صلاحیت شده دیده می شود.» ناصربخت آمار نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تهران را یکهزار و ۱۶۷ نفر ذکر کرد و گفت: صلاحیت یک هزار و ۲۲۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران خاطرنشان کرد:« با اتمام مرحله بررسی شکایت داوطلبان از سوی شورای نگهبان فردا (چهارشنبه) آگهی اسامی داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری تهران منتشر می شود.»