اژه‌ای: مطابق قانون با فائزه هاشمی برخورد می‌شود

زیتون– غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه، امروز (چهارشنبه) دیدار فائزه هاشمی، با اعضای جامعه بهاییت اقدامی «زشت و قبیح » خواند و گفت »مطابق قانون» با وی برخورد می‌شود.

اژه‌ای در ادامه سخنانش که توسط فارس منتشر شد، گفت:« تا آنجا که من رصد کردم بسیاری از مردم، مراجع تقلید، علما و حتی پدر ایشان این کار را تقبیح کردند.» سخنگوی قوه قضاییه در ادامه افزود:« زشت تر از این کار این است که بعد از همه این تقبیح‌ها و اینکه پدر ایشان به وی سفارش کردند که کارشان را جبران کنند وی عذرخواهی نکرد و حقیقتا جای تأسف دارد.»

فائزه هاشمی اخیرا به دیدار فریبا کمال‌آبادی، هم‌بند سابق خود در زندان اوین و یکی ازاعضای هیات ۷ نفره رهبران جامعه بهایی رفت که پس از هشت سال زندان، از بیستم اردیبهشت به مدت ۵ روز در مرخصی بود.

این دیدار واکنش های بسیاری در پی داشت و با آن که اکبر هاشمی رفسنجانی نیز این اقدام را اشتباه توصیف کرد ،فائزه هاشمی در واکنش گفته است خلافی مرتکب نشده و از آن پشیمان نیست.

صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز روز دوشنبه تهدید کرده بود که با این رفتارها برخورد قانونی خواهد شد.

 

View Comments (1)

  • از چه کسی عذرخواهی کند ، مطابق کدام قانون خانم هاشمی قابل تعقیب است ، اگر مرتکب جرم شده است عذرخواهی چه تاثیری دارد ؟!
    شما قانون را هم ....!