دختر شش ساله افغانستانی قربانی هوسرانی یک نوجوان ١٧ ساله شد

زیتون- ستایش قریشی شش ساله، امروز یکشنبه، از منطقه خیرآباد ورامین ایران ناپدید شده و شب‌هنگام جسد سوخته او از منزل همسایه اش یافت شده است. خانواده ستایش پس از مفقود شدن او، اقدام به انتشار اطلاعیه و تمام محله را جستجو می‌کند اما ردپای از ستایش نمی‌یابند.

طی ساعاتی که خانواده ستایش به دنبال او می گشتند، همسایه ۱۷ ساله ستایش، به او تجاوز کرد، جسد او را با چاقو تکه تکه و سعی کرد باقی مانده پیکر او را در اسید حل کند؛ اما موفق نشد. به همین دلیل با دوستش تماس می گیرد.دوست او پس از اینکه از ابعاد ماجرا با خبر می شود، پدرش و معتمدین محل را در جریان می گذارد. در نهایت پای پلیس به میان کشیده می شود.

علیرغم واکنش های گسترده در شبکه های اجتماعی، خبر این قتل تا کنون در رسانه های رسمی ایران منتشر نشده است؛ در حالی که رسانه های افغانستانی ابعاد این قتل و تجاوز را به شکل گسترده انعکاس داده اند. سایت خبری احیا نیوز در گفتگویی با پدر ستایش نوشت:  زمانی‌که خانواده قاتل از این قتل مطلع می‌شود، چندین بار با خانواده ستایش تماس می‌گیرد و می‌گوید دختر شما در همین نزدیکی‌ها است و به زودی پیدا می‌شود.

به گفته پدر ستایش، هدف پدر قاتل این بوده تا جسد را  بیرون از خانه منتقل و در نزدیکی‌های محله رها کند، اما موفق به این کار نمی‌شود.  پدر ستایش همچنین خبر داده که احمد نصیر نور، سفیر افغانستان در ایران برای همدردی به خانه خانواده قریشی رفته است.