محمدرضا باهنر: مهندس موسوی پیشنهادم را برای رفع حصر نپذیرفت

زیتون– دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری مدعی شد که حصر رهبران جنبش سبز بهترین وضعیتی است که می تواند برای رهبران جنبش سبز پیش بیاید.
محمدرضا باهنر در این رابطه ادامه داد که اگر دادگاهی بخواهد این آقایان را رسما و طبق قوانین کشور محاکمه کند، حکمشان سنگین خواهد بود و شاید به مصلحت نباشد این حکم در مورد آنها اجرا شود.
به گفته باهنر «اما ممکن است پرسیده شود حالا که این عده محاکمه نشدند چرا آزاد ‌نمی‌شوند در پاسخ باید گفت در دنیا کسی را پیدا نمی‌کنیم که علیه یک نظامی اقدام بکند و آزاد باشد.» 
او به عنوان مثال افزود: «یک زمانی کسی علیه حزب ما حرف می زند و این طبیعی است، اما گاهی هم کسی اپوزوسیون نظام می‌شود، اپوزوسیون نظام در هیچ کجای دنیا اجازه تلاش و فعالیت ندارد. مثل این می‌ماند که به کسی بگوییم تو اجازه انقلاب داری.»
محمدرضا باهنر همچنین با اشاره به انقلاب اسلامی در ایران گفت: «حتما شما هم می‌دانید که انقلاب اسلامی ما هم غیرقانونی بود چون قوانین زمان پهلوی اجازه انقلاب به کسی نمی‌داد. بنابراین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) خلاف قانون وقت بود. برای همین هم در آن زندان و حصر و تبعید و شهادت وجود داشت. یک موقع آقایان می گویند ما می خواهیم زندگی‌مان را بکنیم و کاری هم نداریم، اما یک موقع هم هست که می‌خواهند بیایند بیرون هجمه راه بیندازند! معلوم است که در این مورد نظام اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهد.»
باهنر در پاسخ به این سوال ایلنا که «واقعا معتقدید دو کاندیدای انتخایات ریاست جمهوری سال ۸۸ اپوزیسیون نظام بودند؟» پاسخ داد: «بله؛ اپوزیسیون نظام بودند. من خودم به آقای مهندس موسوی گفتم ۵ درصد از صندوق‌ها را به انتخاب شما می‌شماریم اگر اشکالی داشت حرف شما درست است، ایشان گفت نه ما به پروسه قبل از رای اعتراض داریم. در اینجا تکلیف مشخص است مهندس موسوی گفت من کاری به آرای درون صندوق ندارم به قبل از آن کار دارم. وقتی در یک بازی فوتبال یک طرف به داور بگوید من تورا قبول ندارم داور به آن طرف یک کارت قرمز می‌دهد و از بازی بیرونش می‌کند.»
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت: «اگر قرار باشد دادگاهی برای این افراد برگزار شود حکم اجرایی در مورد آنها خیلی سخت است و نتیجه رای این دادگاه هم به ضرر اصلاح‌طلبان و هم به ضرر خود این افراد خواهد بود. حتی اخیرا هم برای آقای مهندس موسوی پیغام فرستادم که اعلام کند در صورتی که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما گویا وی نپذیرفت.»

View Comments (2)

  • جناب آقاي مهنـدس باهنــر
    شمائيكه 37ســال است كه به ناحق برمسنــد نماينــدگي مجلس و...تكيه زده ايد وطوري فكرميكنيــد كه واقعا" نماينــده مردم هستي...! نخيــرآقا،شمانماينــده به حق ملت نبودي ونيستي... راي شما همين تعداد است كه درانتخابات اخير به صندوق ها ريختــه شــده، خودشما را اگربگوينــد يه جايي ساكت بشيــن ودرامور زندگي ات حرفي نزن...! شمااين حرف را قبول ميكني...؟ نخيــرآقا، آقاي مهنــدس موسـوي كه من ازطرفدارانش نيستــم هرچــه بود دزد وفاســد نبــود مثـل خيلي هاي ديگر، آقاي موسوي هرچــه هست ضــدنظام نبوده ونيست، به عنوان يك شهروند اطمينــان دارم آقاي موســوي درصورت رفع حصــر كاري را آنجام نخواهــد داد كه به نظـام آسيب برسـاند، چرا كه ايشـان بعــداز20 واندي ســال زمانيكه كه ديــد نظام به انحراف كشيــده شــده احساس وظيفــه كرد ايشــان خيلي جلوترازشماها احمــدي نژاد را شناختــه بود، آنجائيكه درمناظره ميگويــد تو از آن تيپ آدمي هستي كه اگردرمورد من چيــزي ميداشتي ميگفتي... شما بفكرخودتان باشيــد آقا، اگربرادرت شهيــدشــد و تاريخ ازايشـان به خوبي ياد كرده وميكنــد، ازشما وامثال شما به نيكي ياد نخواهــد كرد،

  • این حرفها را قبلا رهبر معظم انقلاب زده اند !
    در کجای دنیا با تقلب احمدی نژادی را به مردم تحمیل میکنند و هشتصد میلیارد دلار یعنی بزرگترین و تنها فرصت توسعه ملی را می بلعند و بعد هم روضه ای مضحک را به مدت 7 سال تکرار میکنند !
    اگر انقلاب 57 هم غیر قانونی بود ، حرفهای امام راحل عظیم الشان در باره عدم مشروعیت نظام پیشین هم حرف مفت و شعبده ای برای فریب یک ملت بود !!