محسن رضایی: سال ۸۸ سپاه و بسیج بیشتر از مردم آسیب دیدند

زیتون– محسن رضایی٬ دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به کودتای نافرجام ترکیه گفت «شمار کشته‌ها و بازداشت‌های ترکیه بعد از کودتا با میزان آسیبی که مردم ایران در سال ۸۸ دیدند قابل مقایسه نیست و در آن سال سپاه و بسیج بیشتر از مردم صدمه دیدند.» 
محسن رضایی خطاب به «افرادی که می‌گفتند ترکیه بدلیل اقتصاد پیشرفته‌تر از ایران بهتر است» با مقایسه «دموکراسی ترکیه‌ای» و پنجمین کودتا در این کشور تاکید کرد که این موضوع فرصت خوبی است تا «جمهوری اسلامی را بار دیگر بشناسیم.»
وی افزود در کودتای ترکیه «ده‌ها نفر کشته شدند و دستگیری‌های ترکیه از بیست هزار نفر گذشته است و معلوم نیست چه زمانی به ریل قبل برگردند. در سال ۸۸ بسیج و سپاه مجروح داد اما کمترین آسیب به مردم رسید.»
رضایی در ادامه سخنانش که توسط خبرگزاری فارس منتشر شده، با اشاره به آنچه اوضاع اسفناک در سوریه و عراق و بحرین و افغانستان و دموکراسی ترکیه‌ای و پادشاهی عربستانی نامیده٬ از ارزش‌های جمهوری اسلامی تقدیر کرده است.
وی عربستان سعودی را «شرورترین حکومت روی زمین» نامیده و افزوده «کنسولگری عربستان در شمال عراق تروریست به ایران اعزام می‌کند.»

 

View Comments (2)

  • تعداد شهداي جنبش سبز به اسم مشخص است. لطف بفرمايند آقا محسن رضايي تعداد به اصطلاح بسيجيان مسلح شجاع !!كه برروي مردم دست خالي آتش كشودند رااعلام فرمايند .