مرتضی آقاتهرانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید بدانیم رابطه مقام معظم رهبری با ما مجلسی ها چه ارتباطی است، به اعتقاد بنده مجلس محل تحقق مطالبات مقام ولایت است. حاکمیت ما حاکمیت ولایتی است و باید ببینیم که آن بزرگوار از ما چه می خواهند، پس باید به ابلاغیه های حضرت آقا توجه شود و باید به منشور مجلس انقلابی که حضرت آقا درباره آن صحبت کردند و نیاز مجلس ما بود، توجه بیشتری شود.

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بیگانگانی مثل اوباما خاورمیانه را قطب عالم و ایران را قطب خاورمیانه می دانند، توجه داشته باشید گاهی از اوقات فقط نقاط ضعف را می بینیم و بنا را به سیاه نمایی می گذاریم، الان وضع ایران ما نسبت به کل دنیا بهتر است، همه دنیا مشکل دارند و ناراحت هستند، بحث اقتصادی همه جایی است، منتهی الان در حال جراحی هستیم و امیدواریم این جراحی جواب دهد. البته جراحی درد دارد اما بعد از آن باید شادی و سلامت به جامعه برگردد و امیدوارم به زودی دیده شود.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه مردم ایران بسیار مردم خوبی هستند، گفت: برخی خیال می کنند چهار اعتراضی که گوشه کنار کشور می شود نظام را زیر و رو می کند، این طور نیست، مردم حق دارند اعتراض کنند و حرفشان را به گوش ما برسانند.

*همشهری آنلاین

View Comments (1)

  • مجلس جایگاه تجلی خواسته های مردم در شکل قانون نیست! مجلس محل برآورده شدن خواسته‌ای مقام ولایت است! وقتی رهبر حتی مقام گدایی و استضعاف را هم از گورخوابها و کارتن خوابها می رباید و مال خود میکند چه جای چک و چانه زدن در مورد مجلس که آغا آنرا نخواهد و معنایش را تغییر ندهد؟ مجلسی که هر چهار سال انتخابات مردم را ، برای انتخاب نمایندگان شأن برگزار می کند ، بخاطر رسم جدید نیت خوانی برای رهبر است که او چه میخواهد و در سرش چه میگذرد و چطور می شود این خواسته ها و مطالبات را جامه عمل پوشاند، البته با روشنگری حیواناتی مثل آقا تهرانی ، ما هیچوقت نمی توانیم سطح بالا و سترگ بیاندیشیم