نماینده خوزستان بازداشت ۱۵۰ نفر در اهواز را تایید کرد

زیتون– جواد کاظم‌نسب الباجی، نماینده اهواز٬ تایید کرد که در جریان اعتراضات مردم اهواز تاکنون حدود ١۵٠ نفر از معترضان بازداشت شده‌اند.

او در ادامه اظهار امیدواری کرد که «انتظار داریم مسوولان امنیتی هرچه سریع‌تر دستور آزادی این شهروندان را صادر کنند.»

پخش یک برنامه تلویزیونی در دومین روز فروردین‌ماه امسال و نادیده گرفتن مردم عرب خوزستان، جرقه‌ای بود برای برگزاری تجمعات اعتراضی مردم این شهر و برخی شهرهای دیگر استان خوزستان؛ تجمعاتی که باوجود تذکر شورای نظارت بر صداوسیما به مسوولان این سازمان و درخواست برای پوزش‌خواهی از مردم به‌علت بی‌توجهی مسئولان صداوسیما همچنان ادامه دارد.

کاظم‌نسب الباجی تاکید کرد که همه تجمعات و اعتراضات، «مدنی بود و هیچ تخریبی صورت نگرفته است» . تمامی اعتراض‌ها در «لوای کلام بوده و کاملاً نیز کنترل‌شده است.»

به گفته او معترضان به هیچ عنوان قصد ندارند کشور را به سمت ناآرامی برده یا کاری کنند که به نظام لطمه وارد شود. صرفاً می‌گویند که ما هم ایرانی هستیم و این کشور را دوست داریم.

این نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: «ما هم بارها و بارها بر این مهم تاکید کرده و موضوع را با مسوولان صداوسیما درمیان گذاشتیم و حتی به آقای علی عسگری، رییس صداوسیما نامه نوشتیم که از مردم عذرخواهی کنند اما تا به امروز معذرت‌خواهی نکردند و به‌جای آن، تعداد زیادی از جوانان را بازداشت کردند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »