سینا قلندری٬ خبرنگار لرستانی٬ به‌رغم بیماری احضار شد

????با شکایت دولتی مواجه هستم که برای پیروزی‌اش در انتخابات تلاش کرده‌ام

سینا قلندری در گفتگو با زیتون:

زیتون– «طی یک سال و نیم٬ زیر مجموعه دولت ۶۸ بار از من شکایت کرده٬ آن هم تنها به دلیل انجام فعالیت‌های خبری.» سینا قلندری٬ خبرنگار ۳۰ ساله اهل کوهدشت٬ نه از شکایت‌ها و احضارهای پی‌درپی که از «شکایت زیر مجموعه» دولتی آزرده خاطر است که برای پیروزی آن در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶ تلاش کرده است.

قلندری به «زیتون» گفت: «تنها طی ماه‌های گذشته شبکه بهداشت هفت بار از من شکایت کرد و ۱۵ بار احضار شده‌ام.» او دلیل این شکایت‌ها را اطلاع رسانی از وضعیت نابسامان «بهداشت» استان لرستان دانست و اضافه کرد که فردی به نام «کیومرث امرایی» و همسرش به رغم اینکه در بهداشت استان کار می‌کنند قانون «منع دخالت کارکنان دولت در معاملات قانونی محل کار» را نادیده گرفته و در واگذاری تمامی مناقصات پیمانکاری شبکه بهداشت به صورت علنی نقش دارند.

به گفته این روزنامه‌نگار٬ همین موضوع باعث نابسامانی وضعیت بهداشت استان شده است.

او در گفت‌وگو با «زیتون» اضافه کرد که به دلیل اطلاع رسانی این موضوع و انتشار گزاراشاتی در زمینه نحوی واگذاری «مناقصات و شبکه بهداشت» تحت فشار قرار گرفته است. قلندری توضیح داد که از مجموع هفت شکایت٬ شش مورد آن منجر به تبرئه شده است٬‌ اما قوه قضاییه برای یک مورد از این شکایات٬ قصد بازداشت موقت او را دارد. هرچند به دلیل بیماری و پیگیری‌های معاون سیاسی-امنیتی استاندار لرستان٬ آقای خجسته‌پور٬ بازداشت موقت او فعلا به تعویق افتاده است.

سینا قلندری که پیشتر در تابستان سال گذشته بازداشت شده بود٬ در طی مدت بازداشت به بیماری کلیوی مبتلا شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

سینا قلندری٬ خبرنگار لرستانی٬ به‌رغم بیماری احضار شد

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »